Felanmälan

Reklamation under garantitiden

Formulär för felanmälan garantiärenden

Avser garantifel i din lägenhet.

 

Vid fel på vitvaror

Kontakta My Bosch direkt på 0771-197 000. Uppge Brf Södra Stranden 3 samt lägenhetsnummer. Det gäller de två första åren, därefter ska man reklamera som allt annat med formuläret. 5 års garanti gäller även vitvarorna.

 

Felanmälan

Formulär för felanmälan

Avser fel i och utanför huset (gemensamma ytor) som inte är garantifel, tex trasig belysning i trapphuset.

 

Felanmälan kvällar och helger av akut karaktär

Observera att det gäller endast anmälningar av akut karaktär såsom exempelvis vattenläckor, större elavbrott eller liknande. Axcells uppgift är att vidta åtgärder för att begränsa skadans omfattning och minimera avbrottstiden, därefter åtgärdas felet inom garantitiden under ordinarie arbetstid.

Jour tel: 020-778500

 

Övriga frågor under garantitiden

Nicklas Broström
HP Boende

Tel: 0739-81 86 66
E-post:  

 

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:

Ring 112 

 

Internet & TV

Vid frågor som rör dina tjänster kontaktar du vald leverantör. Kontaktuppgifter finns på Telias hemsida samt på din beställningsbekräftelse eller faktura.

 

Insekter/skadedjur

Kontakta styrelsen i Brf Södra Stranden 3 som hanterar försäkringsärenden.