Reklamation under garantitiden
Formulär för felanmälan garantiärenden
Avser garantifel i din lägenhet.
Vid fel på vitvaror
Kontakta My Bosch direkt på 0771-197 000. Uppge Brf Södra Stranden 3 samt lägenhetsnummer. Det gäller de två första åren, därefter ska man reklamera som allt annat med formuläret. 5 års garanti gäller även vitvarorna.
Felanmälan
Avser fel i och utanför huset (gemensamma ytor) som inte är garantifel, tex trasig belysning i trapphuset.
Felanmälan kvällar och helger av akut karaktär
Observera att det gäller endast anmälningar av akut karaktär såsom exempelvis vattenläckor, större elavbrott eller liknande. Axcells uppgift är att vidta åtgärder för att begränsa skadans omfattning och minimera avbrottstiden, därefter åtgärdas felet inom garantitiden under ordinarie arbetstid.
Jour tel: 020-778500
Övriga frågor under garantitiden
Nicklas Broström
HP Boende
Tel: 0739-81 86 66
E-post:
Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:
Ring 112
Internet & TV
Vid frågor som rör dina tjänster kontaktar du vald leverantör. Kontaktuppgifter finns på Telias hemsida samt på din beställningsbekräftelse eller faktura.
Insekter/skadedjur
Kontakta styrelsen i Brf Södra Stranden 3 som hanterar försäkringsärenden.